January 18, 2011

SAYA NAK MAKAN PIZZA~

BILA JARI JEMARI BERSUARA!
Salam rakan2 blogger...wuaaaaaaa....sadisnya entry harini...Kes bermula apabila kawan call..dia ajak makan pizza!owh sedapnya..tapi kan macamana nak keluar dia kat melaka aku kat Tanjung Malim!nak jugak...dia cakap kalau aku dapat balik hujung minggu ni dia  belanja..huh..hampeh punya kawan..sama je kot kaedahnya..balik Melaka dah kluar duit..baik guna duit tambang tu makan pizza sorang2 sambil wat muka kedekut...hahhahahahah..

Ermmm...takpela...nanti cuti final sem baru dapat balik umah..masa tu duduk sampai 4 bulan..ulang suara 4 bulan kat rumah gemukkan badan!!Erm kawan2 aku kat UPSI ni masing2 dah plan nak kija apa cuti 4 bulan nanti..aku malas nak fikir lagi..sebab sejak SPM lagi orang tak nak amek aku kija..dorang cakap kalau nak kija kena lebih 3 bulan..aku ni jenis kena duduk rumah dulu 2 bulan..pastu baru cari kija....hehehhe...alamak dah lambat..kuliah pukul 2 japg..melepas la pizza..sapa2 nak belanja Cikgu Akim Pizza silalah inbox fb k ..tetiba!!

sob..sob...

Ok jangan lupa undi CIKGU AKIM untuk segmen blog Terkemas(sambil wat muka mengharap)...

14 comments:

  1. haha! adeh, cian cikgu akim,
    meh sy blanje pizza kt kdai roti muhibbah meh. sdap lagi jimat. hueh3x :PP

    ReplyDelete
  2. tak pasal2 aku lapar...cet..eh dah pukul 2 pon...padanlah lapar...huahua

    ReplyDelete
  3. DUDUK MELAKA MEMANG JD GEMUK

    hahaha

    ReplyDelete
  4. naz baru makan pizza semalam ..:P
    sedap ........huhu

    ReplyDelete
  5. ciannyer nak mkn pizza..meh kota damansara kita mkn pizza hahahahaha

    Meh singgah: Mohon Maaf Pertikai Azan

    ReplyDelete
  6. @mr.syazwan gemuk2 sambil melancong..eh terbalik..

    ReplyDelete
  7. @fadhdeela wahh..ok kalau saya pg sila belanja..hahhaha,,deal!

    ReplyDelete
  8. slm.

    4 ur info mamafaris dah tukar url nih

    http://farrafaris.blogspot.com/

    meh join GA...just suka suki

    ReplyDelete
  9. loqman..
    say no to pizza..
    say yes to herbalife..
    jom jadi sihat!!
    :p

    ReplyDelete

Ai, takkan tengok je.:)

~TinGgalkan JEjak Anda~

Lawat Blog mereka juga~