April 8, 2013

Perasaan Apabila Tersedar Daripada Mimpi~

"Perasaan apabila tersedar daripada mimpi namanya REALITI!"

dush2...
Bangun2...

Dah 2 kali aku khatam baca buku contengan Jalanan...Sarat dengan pengajaran dalam menempuh liku hidup yang penuh cabaran..

Memang sumer buku Hlovate memotivasikan aku..
Untuk terus mencari Ilmu walau di mana sahaja..

Dari zaman aku study kat MRSM dulu sampailah masuk Universiti ni..
Harapan aku untuk belajar kat oversea tak pernah padam..
Moga suatu hari nanti ALLAH makbulkan doa aku mengelilingi dunia..
melihat dunia dalam dimensi yang lebih luas...


Hahha..tengok member2 ramai yang dah sambung master..Ramai gak yang belajar kat oversea...
Tulaa..zaman duk asrama dulu tak nak belajar betul2!
dush2..
Takper..yang lepas tu biarkan lepas..sekarang ni lah masa untuk muhasabah diri..
Cari erti kehidupan yang hakiki..
Betul dunia ini hanyalah persinggahan..
Di Akhirat jua tempat kembali..

Tapi di persinggahan inilah tempat untuk mencari ilmu...
Ilmu ALLAH sangatttttttttt Luas..


pss:  InsyaALLAH after degree ni da pasang niat nak wat master...Bila?Dimana? belum tahu lagii..
Doakan ye (^_




1 comment:

Ai, takkan tengok je.:)

~TinGgalkan JEjak Anda~