April 8, 2013

SABAR lah Wahai Hati~

1)Banyaknya dugaan yang perlu dihadapi!
2)Kadang2 streess sangat..sampi tak tau nak luahkan kat sapa...
3)Kadang2 rasa macam nak lari ja dari semua masalah!
4)Kenapa semua ni terjadik kat aku..kenapa tak orang lain~
5) Aku dah give up!
6)Sampai disini jerlaa...lantak la..apa nak jadik..jadilaa...
7)Arghhhhhhhhhhhh..stressssssssssssss
8)Enough!
9)Ermm..malas la aku nak ambil tau...

Dalam hidup ni..Tipulah kalau kita tak pernah alami situasi seperti di ats..Mesti dalam menjalani kehidupan seharian ni ada ja masalah yang timbul..Kadang-kadang rasa tak tahan da..Rasa nak lari jaa dari semua masalah..

Biasalah..Nama lagi manusia..memang tak boleh dan dan akan pernah dapat LARI dari masalah...Termasuk lah empunya blog ni..lepas satu satu masalah yang menimpa..Jadik nak hadapi masalah tu kita kena sentiasa positifkan diri..Ingat setiap apa yang berlaku pasti ada hikmah...


BETUL~nak jadi hebat kena SABAR


BERSABARlah andai ditimpa musibah (^_

Sentiasa positifkan diri dan berdoa:



Allah sentiasa ada utk hambaNYA yang dalam 

kesusahan mahupun senang- 

Yakinlah SABAR itu indah =)

6 comments:

  1. Assalam

    Utk terus tabah melepasi ujian kehidupan itu, sabarlah dgn doa dan solat

    ReplyDelete
  2. betul tu mamawana... Bila kita dekatkan diri dengan ALLAH..pasti hdup diberkati..=)

    ReplyDelete
  3. betul3 ! hadapi segala-galanya dengan sabar. Pasti penghujungnya indah & sweet. bersabarlah :))

    ReplyDelete

Ai, takkan tengok je.:)

~TinGgalkan JEjak Anda~

Lawat Blog mereka juga~