February 26, 2012

Dah Mula dah

Minggu pertama semester 6 ni dah berlalu...
Minggu pertama dah mula kena wat assgment..seronok kan...
tapi yang paling penting Proposal untuk tesis perlu dihantar 2 minggu dari sekarang...
Tempat untuk praktikal pun dah kena cari...sekolah apa ya....
SEMOGA DIBERI KEKUATAN UNTUK MELALUI SEMUA NI...=)


Tema tesis Plant Growth/Reproduction...

-Nak wat tajuk apa erk-

5 comments:

  1. nk cr tajuk, tgklah jurnal yg lepas2...

    ReplyDelete
  2. this semester pon kena buat proposal..awk kena buat tajuk ape je..trylah cari kat emerald ke..ape ke..proquest ke

    ReplyDelete
  3. ouh. ok pe dari buat fyp. balik tido jelaaaa :P

    ReplyDelete
  4. @sugar2 kapas strawberry

    tajuk tk pk ag..tpi tema plnt growth...emerald ek..ok2 try cri..

    ReplyDelete

Ai, takkan tengok je.:)

~TinGgalkan JEjak Anda~

Lawat Blog mereka juga~