February 22, 2012

Akhirnya di Tempat sama~

Apa yang tempat sama??Ingat lagi dari sekolah rendah kitorang pergi sekolah sama..dia asyik mengikut jerk..masuk sekolah menengah pon sekolah yang sama..sampai form 4 start kami berpisah..tinggallah aku di MRSM terendak..dan DIA di sekolah Klebang Melaka...

Tapi akhirnya bertemu Kembali ditempat sama...di Bumi UPSI...Adik aku akhirnya ikut aku masuk UPSI..dan jadilah dia SPY dibumi UPSI..hehehheheheh....Semoga 4 Tahun kat UPSI ni teruskan berjuang....sem depan tinggallah sorang-sorang yerk..sbb abg dia ni bakal praktikal....



Selamat melangkah alam UNIVERSITI=)

Housemate Dia time minggu suai kenal..Cun-cun jugak..heheh
Motif gamba masih belum diketahui..


pss: Nasib baik kolej lain2....: )

5 comments:

  1. hikhik, nnti dier boleh report kt family psl abg dier....

    ReplyDelete
  2. hak3..tau takpe...seb baik satu sem je tinggal..

    ReplyDelete
  3. Aku x suka klaw sama tempat ngan adek aku.. x suka ada spy.. HAHA

    ReplyDelete
  4. lepas ni kurang privasi lah ye.hehe

    ReplyDelete

Ai, takkan tengok je.:)

~TinGgalkan JEjak Anda~

Lawat Blog mereka juga~