January 2, 2012

SUDAH BERSEDIAKAH ?

wAH...dah nak final exam..eh2 baru sedar ke..? dah bersediakah??InsyaALLAH dah bersedia..semoga segala usaha aku selama ni akan membuahkan kejayaan yang pasti memberikan sejuta makna dalam perjalanan hidup aku kat Universiti ni..dah hampir 3 tahun aku berpijak di bumi Tanjung Malim ni..Biarlah apa yang berlaku sekalipun aku akan tetap Bangga jadi warga UPSI...kerana disinilah tempat ilmuwan-ilmuwan dilahirkan..tempat pendidik anak bangasa dilahirkan..apa yang berlaku sekarang mungkin ada hikmah untuk lebih mensyukuri Nikmat dari ALLAH..

SEMOGA SEGELINTIR YANG MELAKUKAN KEKHILAFAN AKAN SEDAR ERTI PERJUANGAN SEBENAR!..dan kepada sahabat seperjuangan teruskan BERJUANG dalam menggapai kejayaan..Usah hiraukan sentimen negatif yang akan menggugat kejayaan kita..teruskan melangkah bersama waktu..berjalan bersama masa dan berusaha kearah MATLAMAT !

Esok aku akan menduduki paper pertama BIOdiversity and Evolution of Monera Plantae and Fungi...Allhamdulillah setakat ni masih diberi kekuatan untuk menelaah pelajaran(padahal baru nak faham)...hahha..kepada sahabat-sahabat dan juga rakan-rakan blogger yang akan menduduki Final Exam teruskan mendaki puncak kejayaan...Dimana-mana sahaja anda belajar disitulah anda wajar berbangga menjadi warga penerus delegasi intelek...

Redup Wajah Mereka Memerlukan KITA!
-
-
-
-

Ada sinar di penghujungnyaa..YAKINLAH=)


pss: "Study rajin-rajin ye..jangan terlibat dengan perhimpunan apa-apa tau..(mama aku pesan).."Baik ma..Loq Budak Baik=) "



10 comments:

  1. cool pesanan mamA hg~~ umi ak pesan study2 jangan dok sibuk2 nk berhimpun~~ ngeeee

    ReplyDelete
  2. @greenveined hahhahaha.lebey kurang arr tu kan..study2..

    ReplyDelete
  3. good luck exam ye!lebih kurg my subject je

    ReplyDelete
  4. Naper kt UPSI tu mengamuk-ngamuk, baiklah sibukkna diri study, dhlah tgh final nie, camtu ke bakal cikgu negara kte nie?

    ReplyDelete
  5. @Ayuni Hurm...actually 2 orng je dri UPSI yg lain dari uni lain..dorang wat perhimpunan kat upc... InsyaALLAh bakal guru yg tak terlibat adalah yg terbaek..hu3..Ayuni pon amek final ea??good luck!

    ReplyDelete
  6. aik..cik iffah pown ada...heheh

    semoga berjaya yer cikgu lokman hakim...Qaseh akan doa utk cikgu yer...

    ReplyDelete
  7. wah, all the best ya cikgu... good luck untuk anak didik bangsa kita

    ReplyDelete
  8. terima kasih semua.....saya pon doakan anda semua berjaya!!

    ReplyDelete

Ai, takkan tengok je.:)

~TinGgalkan JEjak Anda~