July 4, 2011

BLOG CATATAN LOQMAN HAKIM MASUK MAJALAH REMAJA EDISI JULAI 2011=)

Bila Jari Jemari Bersuara~
Hai rakan2 blogger..semalam dikejutkan dengan berita menggemparkan...pemilik blog Pinkaholic bgtau Blog Catatan Loqman Hakim ni tersiar dalam ruangan review Blogspot  majalah REMAJA! edisi Julai 2011~Wow!sangat terkejut..sebab tak sangka blog yang tak seberapa ni terpilih..Allhamdulillah..dapatlah menambah kenalan dengan Blogger-blogger lain..maka bertambah meriahla dunia blog ni kan..Kenal mengenal kan amalan blogger..betul..betul..(stail upin ipin)..
Aish..semalaman tak boleh tidur tau..tak tau apa yang ditulis mengenai blog ni..Pagi tadi terus pergi Cari kat seven E..
Bukak je mukasurat 136 terpampang Blog Catatan Loqman Hakim ni..terharu sangat!!

Antara cebisan maklumat yg ditulis oleh pengarang:
"Dengan kata-kata bila jari jemari bersuara,loqman menulis blognya melalui isi hati. Dia turut menyatakan melalui majalah REMAJA juga dia telah mengenali rakan-rakan blogger yang lain dan berkongsi cerita antara satu sama lain"......

Nak tahu lebih lanjut jom baca sampai habis..err beli la ye..hak2....Terima kasih kepada Majalah REMAJA yang review blog ni!!Kepada pengunjung selamat berkenalan...

1
2
3
smilee....salam perkenalan~

20 comments:

  1. ouh..dah beli ek..maaf ler lambat..xjumpe ur email..btw congrate!

    ReplyDelete
  2. @Ayuni..thnks...semua bagus..ayuni pon bagus..hu3

    ReplyDelete
  3. wahhh !tahniah abg loqman :) seniorrr ku :)))

    ReplyDelete
  4. masehhhhhhh semuaaaaaaaaaa..baca tau..kui3

    ReplyDelete
  5. wahhh mmg hebattt laaaa.....tumpang bangga ..hehhheh terbaikkkkkkk..

    ReplyDelete
  6. yup2 semalam dah baca sal blog cikgu akim n pinkaholic..ahaks

    ReplyDelete
  7. hahaha gugu dtg pon sbb bc remaja nih ;)

    ReplyDelete
  8. haha. saya baru je habis baca REMAJA, tu yg selamat sampai ke blog ni.. :D

    ReplyDelete
  9. wow, masuk majalah tu..mantap ah abg loq..kehkeh

    ReplyDelete
  10. wahh.xboleh bla r lokman ..sti kembang gle.hehe.aku pon nk jugaks..mencari sakinah pun ditulis melalui hati tau.hehe

    ReplyDelete
  11. best nye dapat feature kat magazine ! :) congratz

    ReplyDelete
  12. reaksi masa mula baca remaja tu "eh,mcm kenal!!!" hehehe
    tahniah~

    ReplyDelete
  13. cikgu akim,, aima dh baca tadi.. lama x jengok blog cekgu.. tba2 jmpa dlm remaja... tahniah <3

    ReplyDelete

Ai, takkan tengok je.:)

~TinGgalkan JEjak Anda~

Lawat Blog mereka juga~