June 4, 2011

Bulan Mei Ini =)

Assalamualaikum..dan salam sejahtera..
Apa khabar rakan2 blogger?Lama rasanya tidak mencoret dalam diari maya ni..ntah tiba2 rasa rindu plak..Bulan Mei berlalu pergi dengan penuh kejutan..pergi meninggalkan dengan sarat kegembiraan..hanya mampu mengucapkan syukur pada Ilahi yang memberikan nikmat iman dan islam...

Sejak hari lahirku yang jatuh 5 mei lalu..aku memperolehi banyak hadiah gembira ..yang pertamanya Allhamdulillah berjaya mendapat Dekan untuk sem4!Dengan keputusan tertinggi sepanjang 4 semku di UPSI melebihi 3.8...tak mampu untuk diucapkan dengan kata-kata...kemudian adik perempuanku mendapat temuduga pendidikan.. semoga dia berjaya  menjadi guru juga..insyaAllah...dan Baru-baru ini aku berjaya mendapat Tawaran Biasiswa Perguruan Persekutuan 2011...Melengkapkan harapanku semester ini..

Terima kasih kepada ma dan abah tersayang yang sentiasa mendoakan kejayaanku..terimakasih juga buat pensyarah dan rakan2 yang memberikan tunjuk ajar dan semangat...Tak sabar rasanya untuk melangkah ke semester 5..semoga segala urusanku dipermudahkan..Amin...

sekadar coretan penutup bulan mei..=)
selamat berjuang!!

10 comments:

  1. alhamdulilah..tahniah beo..ayie pon syukur gak..sem nie still maintain pointer mcm sem lepas..hehe bersyukur sgt2 ah..

    ReplyDelete
  2. syukur alhamdulillah dan tahniah! rasanya lama saya tak komen kat sini hehe :)

    ReplyDelete
  3. jom join

    http://blogpilihanmalaysia.blogspot.com/2011/05/pra-bpm-2011.html

    ReplyDelete
  4. tahniah!tahniah!tahniah!
    segala usaha akhirnya berbaloi kan.:)

    ReplyDelete
  5. tahniah man... ada masa mai jenguk kami kat TDK...

    ReplyDelete
  6. heheheh..maseh sumer....

    ustaz:insyaALLAH kalau ada kelapanagn..hehhehe

    ReplyDelete
  7. heheheh..maseh sumer....

    ustaz:insyaALLAH kalau ada kelapanagn..hehhehe

    ReplyDelete

Ai, takkan tengok je.:)

~TinGgalkan JEjak Anda~

Lawat Blog mereka juga~