May 21, 2011

SEMAKAN PANGGILAN TEMUDUGA PROGRAM PENGAJIAN PENDIDIKAN 2011~

ASSALAMUALAIKUM DAN SALAM SEJAHTERA..
Apa khabar semua..ewah2..senyum2 nampak..wokey2...mesti ramai yang stress semalam sebab nak semak panggilan temuduga pendidikan tapi tak boleh..mungkin ada beberapa masalah teknikal kot...takpe2..anggap sebagai cabaran je k...harini semua boleh tersenyum..JOM RAMAI2 SEMAK PANGGILAN TEMUDUGA PENDIDIKAN..


Tahniah kepada yang berjaya ke temuduga!!semoga anda berjaya mendapat tempat sebagai bakal pendidik!!Do ur best!!!

pss:Tahniah kat adik saya..sebab dapat interview..semoga sukses!!!

Tips temuduga:
-prepare soalan berkaitan subjek yang anda mohon..sebab masa saya dulu panel suruh mengajar kat depan..ajar la yang senang2 k..hu3..
-soalan bahasa inggeris jawap pon bahasa inggeris la..yakin jeh!
-ingat nama menteri pelajaran malaysia dan yang berkaitan..
-baca la isu2 semasa pendidikan..
-senyum dan jangan emosional..sebab penemuduga akan provoke anda..senyum lah..hehhe
-last sekali..YAKIN JEH!!

1..2..3..smile...

3 comments:

  1. aha ah..kami pom pernah temuduga jadi cikguu kelakar habis!!hehe

    ReplyDelete
  2. emmh pa gak solan len untuk course kamu ni ya bap sy amik course yg sma gak nti...

    ReplyDelete

Ai, takkan tengok je.:)

~TinGgalkan JEjak Anda~

Lawat Blog mereka juga~