June 21, 2011

PERMOHONAN BIASISWA SKIM LATIHAN TENAGA PENGAJAR TEKNIKAL (SLTP) DALAM DAN LUAR NEGARA 2011

ASSALAMUALAIKUM DAN SALAM SEJAHTERA.
Apa khabar rakan2 blogger??cuti sakan nampak..hehhe ...masa tengah bukak facebook seorang rakan tiba2 terjumpa link untuk permohonan biasiswa SLTP...Biasiswa ni khas bagi mereka yang layak dan berminat untuk menjadi pensyarah ..Memandangkan belum baca habis lagi syarat2 permohonan jom kita sama-sama baca k.

Bagi sapa-sapa yang berminat dan berkelayakkan apa tunggu lagi..klik je link dibawah!!!



6 comments:

  1. aku tak boleh aply..dah dapat biasiswa KPm..hu3..ko bolehla..mateatik ada...

    ReplyDelete
  2. 2 lah pasal.kbetulan plak ada math. 1 je plak tu..kos laen plak mcm xde kena mengena ngn kos aku

    ReplyDelete
  3. tapi boleh ja ko aplly kos yg ada sangkut ngn math sikit...

    ReplyDelete
  4. owrite..aku dah print td tp 1 benda je.sume sijil2+surat beranak ada kt shah alam.haiyaa

    ReplyDelete

Ai, takkan tengok je.:)

~TinGgalkan JEjak Anda~

Lawat Blog mereka juga~