January 28, 2011

RAMAI YANG DAH BALIK KAMPUNG~

BILA JARI JEMARI BERSUARA!!
Salam rakan2 blogger..baru balik dari lab biodiversity..tapi harini budak2 kelas aku berebut-rebut nak balik awal..blink2...baru teringat dah start cuti raya cina...wuaa..masa aku on da way balik kolej tadi bas dah sarat dengan beg baju ..happy je tengok dorang dapat balik rumah...aku pulak masih duduk dikolej...."mama cuti ni loq tak balik..sob3"

Kenapa tak balik??adeh soalan cepu mas ni...cuti raya cina kali ni aku tak sambut..sbb terlibat dengan program Baktisiswa kembara ilmu darul naim dekat Gua Musang kelantan...kali ni bersiar-siar ke negeri cik Siti Wan Kembang plak..harap2 semuanya berjalan lancar...eh2 lupa plak...korang semua bercuti tak??ada ke yang senasib ngn cikgu akim ni...hehhehe..yes ada geng!!

Motif gambar?cuti2 Malaysia..ooooo....

4 comments:

Ai, takkan tengok je.:)

~TinGgalkan JEjak Anda~

Lawat Blog mereka juga~