January 29, 2011

MAHU MAKAN APA HARINI??

BILA JARI JEMARI BERSUARA!
Salam rakan2 blogger..hujung2 minggu ni ceria ampak..aish ada yang tak bangaun tidur lagi ke..hehhehe....dah makan blom ni...tetiba tanya soalan camni kan..mesti semua tengah fikir nak masak apa..nak makan kat mana..bla..bla..biasala hari minggu ni la kalau nak makan best2 pon..Japg cikgu akim nak ronda-ronda Pekan Tanjung Malim..pastu nak makan kat cafe nasi lauk ayam mak cik cafe yang memamng lazat dan menyelerakan tu..letak kuah kari yang memang cukup rasa..dan air jagung cincau sngat lazat..hak3...



SELAMAT BERHUJUNG MINGGU SEMUA!!

9 comments:

Ai, takkan tengok je.:)

~TinGgalkan JEjak Anda~

Lawat Blog mereka juga~