November 23, 2010

::Perjuangan STPM~

Salam..skrang baru ada kesempatan post entry..sibuk menelaah pelajaran(Kononya..hehe)..Agak sibukla memandangkan kali ni carrymark aku rendah(sedih oo)..so esok aku kena pastikan buat yang terbaik..kurangkan kesalahan!Esok paper Tanaman Hiasan..banyak nama saintifik yang tertukar ag..
Takpe2..ada masa ag..Allhamdulillah subjek Animal production dapat buat dengan jayanya td~harap2 dapat A...

Berbalik pada tarikh harini..adik perempuan aku start STPM..tetiba hati aku pula berdebr..sebab aku harap sangat adik aku berjaya dengan cemerlangya n dapat jejakkan kaki ke universiti (^_..InsyaAllah...Esok exam kui 9.00 pg..mau tdor awai..take care ye semua teman2 blogger~..jangan tdor lewat..salam...

::Adik pompuan aku masa graduate stpm..sebelah tu abg sulong..

::Hahha gambar bajet pakai jubah grad adik aku..fuh..aku 2 thun ag..tak sabar2...

pss:Selamat Malam

2 comments:

Ai, takkan tengok je.:)

~TinGgalkan JEjak Anda~