May 28, 2010

::Sampai disini saja::

Nampaknya sampai disini saja..
sampai disini saja aku berada di kuala lipis..
Mula-mula tak mahu ikut kawan aku balik..
Tapi last setuju gak...sebab kat kolej takde teman..
Bestla dok umah dia..mak dia hari-hari masak best..
Terima kasih ye zack..Tido pon best kat umah..cam umah seniri plak..hi3..
Ahad ni da kena balik kolej..sebab malam ahad da ada meeting..
Rasanya perjalanan hidup aku makin bertambah tanggungjawab..
Bila da ada tanggungjawab di kolej..maka aku kena bekorban..
Tak kisahla..apa yang penting pengalaman tu...
Pengalaman banyak mematangkan kita...


 ::sempat snap gamba kat genting::

 ::bersama zack..aku balik umah diala..::


pss:lain kali datang kena main baru best..ha3

3 comments:

  1. wahhhh..g genting!
    kaki sy lom jejak lagi genting ;(

    mo pegi jgk

    ReplyDelete
  2. ko x main games indoor or outdoor ke loq?
    rugi lar..
    main yg cm spiderman tu..
    gler best!
    =D

    ReplyDelete
  3. sugar kapas:hi3..sy pon first tyme..best gak..cuma terkilan tak pat maen..nak kejar masa plus tak ready ngn bajet..hahhaha

    ain:tak sempat plus tak sediakan bajet,,,hahahha

    ReplyDelete

Ai, takkan tengok je.:)

~TinGgalkan JEjak Anda~