May 31, 2010

::Hari terakhir di Kuala Lipis::

Wah..pejam celik..pejam celik..
dah 3 hari berada di Kuala Lipis..
Hari terakhir tu ada kenduri kat rumah saudara kawan aku..
Apalagi..time ni la nak merasa masakan kenduri kat kuala lipis..
Nk tau dak apa menu dia..pergh meleleh air liur..hhahahahah
Menunya ialah..gulai tempoyak..ikan tilapia bakar..kerabu ulam..
Gulai lemak telur itik..rendang kambing biri-biri..perghhhh...
serius tak tau nak makan yang mana dulu..
..tapi aku tak makan kambing dan gulai tempoyak..
Ikan tilapia cicah air asam sangat sedapppppppppp..jangan jeles..
Sangat-sangat kenyang...
 ::budak2 ni berebut-rebut nak amek lauk..hik3::
::kawan aku mr zack tak pandang kiri kanan makan ikan tilapia bakar cicah air asam::

Gamba bersama sepupu kawan aku
::cuba tengok ats..gamba pertama aku suruh budak-budak pandang kamera..gamba kedua aku suruh pandang ats..sampai baby tu pun pandang ats..hahhaha::

Akhirnya da tiba masa nak balik kolej...macam besa aku dok belakang tdoo..kawan aku bawak keta kat depan Mr zack driver..nasz dok sebelah...Tau dak dorang lalu jalan yang benkang bengkok..jalan dari kuala lipis ke kkb tuh..huh...pening kepala aku kat belakang..hampir termuntah weiii...

::waktu da lepas jalan tuh..berenti jap nak stabilkan perut..ha3..naseb baik tak muntah...tengok muka aku betui2..pucat kan::

::nasir merenung matahari terbenam::

::Lihatlah keindahan alam saat matahari terbenam..kan best kalau ada Tuan Puteri sekali waktu tu::

pss:rindunya masakan mama

1 comment:

Ai, takkan tengok je.:)

~TinGgalkan JEjak Anda~