May 9, 2010

::perlu ke tak perlu??perlu kot!!::

Perlu ke tak perlu??perlu kot!err tunjuk gamba masa aku form 1 sampai universiti..hahhaha..tapi tak bnyak pon gamba..maklumlah dulu2 buta kamera ag...

::tadaa..korang cari la sendiri gamba aku..tapi klue dia pakai tai coklat..(lawak gulin2 aku gelak bila tengok tahap skema aku yg tinggi masa skull mnengah dulu..hahah)

::ok2,,gamba ni masa aku f1 kalau tak silap..cari la ye(dkat2 ngn piala)..tengok gigi dari jauh boleh perasan da kot..hahah::
::gamba kelas masa f3..upgrade sikit pakai vest::

KESIMPULANYA


::tahap skema yg semakin menurun..skunk da tak skema cam dulu2.hi3::

::gamba pertama masa f 1(gelap sikit sebab masuk kawad)..masa f2(agak skema)..masa f 4(kulit makin cerah sebab ada cahaya lampu)..masa kat universiti(makin cerah sebab edit guna photoscape..hahhahaha)...::

pss::nak gi basuh baju..babai..

7 comments:

  1. salam...

    tak berubah sgt pun muka...hehehe...

    ReplyDelete
  2. mawadah;yaka..hahhahahah..kulit ja kot cerah cikit kan2..

    ReplyDelete
  3. ahha.
    loqman dah besar sikit.
    wakakaka~

    ReplyDelete
  4. adakah anda dulu budak skema? haha

    ReplyDelete
  5. hizami;erk besar ckit je??motif,,hahahha
    miss:ya,,amat skema..hahah

    ReplyDelete
  6. tone kulit x brubah cuma adipose tissue btambah sket;P

    ReplyDelete

Ai, takkan tengok je.:)

~TinGgalkan JEjak Anda~

Lawat Blog mereka juga~