May 15, 2010

::KURSUS..KURSUS..DAN KEM::

Salam semua..huh..hari ni baru dapat menaip entry baru..sibuk sangat mingu ni..sebab aku baru balik daripada kem kepimpinan jawatankuasa mahasiswa kolej(JMK). , untuk kolej-kolej kediaman UPSI..Kem tersebut diadakan di Lembah Azween Resort yang terletak di Hulu Langat selangor..Memang terbaek la kem tu..macam-macam benda baru aku belaja..tapi aku sangat tak berpuas hati ngn diri sendiri sebab tak banyak cakap waktu kem tu..aku sebenarnya suka cakap banyak ..tapi kat kem jadik pendiam..nak tau sebab apa?ok2..kat mulut aku ada ulser yg sangat menyakitkan..dan ulser tu sangat besar serta semakin merebak ke bahagian lidah dan dalam mulut..bila aku bercakap berlaku pergeseran yang amat menyakitkan dan pedih..huaaaaaaaaaaaaaaaa...so mendiamkan diri lebih baik..Kat kem ni juga macam2 perkara berlaku..banyak benda yag aku dah luahkan ..sekarang semuanya da ok..aduh..ulser semakin berdenyut-denyut nak tenyeh garam la..jom la tengok gamba yg tak banyak pon sebab henset aku perlu diserahkan pada kem komander sepanjang 3 ari..

::erk..first time nama samaran aku jadik Hakim::



::permandangan resort tu::

::Kawan2 aku sama kursus pengajian kat UPSI::



::pose bergaya sebelum balik::

pss:perasan tak gamba sumer baju sama..suka hati la kan..ha3..sebenarnya sumer gamba ni hari last baru boleh amek..sebab bekalan kamera terputus..ok..minggu depan baktisiswa pulak:;

5 comments:

Ai, takkan tengok je.:)

~TinGgalkan JEjak Anda~

Lawat Blog mereka juga~