April 27, 2010

::Anugerah Follower ke-100 = Farah aina::

~Anugerah Follower ke-100 = Farah aina~
salam sayang semua.. setelah hampir tujuh bulan(bukan tujuh hari k) aku berkecimpung dalam dunia blogger ni..Akhirnya aku sudah mempunyai follower yang ke seratus...sebelum pape berlaku nak jerit kuat2!!yeahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!tarik nafas sat,,,hihihi..Dengn ini saya mengumumkan insan yang berjaya menjadi follower blog catatan loqman hakim yang seratus adalah  Farah Aina Nazri..merupakan Mahsiswi UPSI Jurusan Pendidikan Fizik minor kimia..bakal cikgu fizik k..Terima kasih cikgu!!mari tepuk tangan beramai-ramai..

Oleh itu saya dengan berbesar hati memberikan anugerah ini kepada Farah Aina:

..........jeng..........

..........jeng.........

.........jeng.........

::tadaa..gamba dicilok dari fb anda..hik3..tahniah ye::

pss:kalaulah aku ni jutawan..lama dah pemenang diats mendapat tajaan ke London ataupun paris..lalalalala::

10 comments:

  1. haha saya tak jeles. tumpang bangga. itu budak bilik dia depan bilik saya.

    ReplyDelete
  2. ain fatihah:yeke...upsi ni sngat kecik..kan3..hahhahaha..kalau dia da tdor esok cakap tahniah kat dia..

    ReplyDelete
  3. haha..
    ain fath tu plak rumet sy mse matrik
    kmpp
    (:

    ReplyDelete
  4. erkk....terkejut a.k.a culture shock......x mo study...hua3...

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  6. husna:yeke..so pusing2 last2 orang sama kan2..
    farah aina:sila study untuk masa dpn anda!!!
    mardhiah:=)..adeh2..

    ReplyDelete

Ai, takkan tengok je.:)

~TinGgalkan JEjak Anda~

Lawat Blog mereka juga~