November 16, 2013

ding dong

ding dong..
siap ada sound effect di situ..
yezaa..harini hari sabtu dapat bermalas-malasan di rumah...tapii esok kena kerja ...adeh..takper2...riangkan hati...okeh..harini saja nak mencoretkan peristiwa yang berlaku beberapa hari lalu...saja nak share...haha..

haritu masa tengah gigih siapkan tugasan dalam office tiba-tiba TL(Team leader) panggil...
"jom ambil gamba"

masa tu aku terkejut..then terus balas

"amek gamba watpa bang"

--pastu meneruskan kerja menghadap komputer...tup2...TL aku da bangun..uit jom amek gamba sekarang..boleh pulak sambung kerja..

aku dah garu-garu kepala..then tengok sebelah TL ada pekerja bahagian QA...wah terkezuttt...
terus cover2 malu sbb ingt TL main2 tadi...hahhaha

bIla da selesai ambil gambar barulah aku faham...rupa-rupanya aku terpilih terima award company untuk pekerja yang baru bekerja bawah 3 bulan..bunyi cam gempak jer kan..hehe.biasa-biasa ja..award tu diberi nama BEST ROOKIES...sebut betul2 ya..bukan cookies..hahha...aku pun tak tahu camna boleh terpilih..rezeki2....

well..sejak da kerja ni makin sibuk lah...dalam masa yang sama banyakk juga member ajak jenjalan..tapii sabar jerla dulu..hahha...

ada gak kawan2 mesej cakap mentang2 da kerja terus menyepi..cewahh..sepilah sangat..hahha...yerla..balik kerja terus tidoo...


walaupun da kerja hampir dua bulan kat sini..tapi tetap rindu nak mengajar ....takper..timba pengalaman dulu...

(^_^)

 


.

3 comments:

  1. good.. cikgu terjun bidang lain pulak. berbakat. dpt award pulak tuh.

    ReplyDelete
  2. @athirahhuda hahha..rasa kelakar pon ada dpt award ni..sbb rasa cam tk layak ja...tpi rezekii kan..terima dgn haty terbuka..heheh

    ReplyDelete

Ai, takkan tengok je.:)

~TinGgalkan JEjak Anda~