October 19, 2013

Gambar konvo da sampai!

Dah sebulan aku bergelar graduan UPSI...terkadang rindu dengan kenangan 4 tahun di bumi mualim itu menyapa....cewah...rindu betul dengan upsi...padahal zaman belajar dulu tak sabar  nak habis...bila da habis teringat pula kan..begitulah fitrah...

yang penting gambar kenangan konvo sebulan yang lepas da sampai dengan selamatnya.
-
-






pss: sekarang ni sibuk dengan kerja..tak sabar plak nak buat entry pasal tempat kerja aku...nanti2lah..hehe

10 comments:

Ai, takkan tengok je.:)

~TinGgalkan JEjak Anda~

Lawat Blog mereka juga~