April 12, 2013

JOM MELAWAT MUZIUM PENDIDIKAN NASIONAL UPSI~

Assalamualaikum & Salam sejahtera...
~Mulakan harimu dengan senyuman~

Entry kali ni nak promote sikit kewujudan muzium pendidikan nasional UPSI..nanti boleh datang tengok apa yang ada kat dalam tu..Memang sangat banyak artifak-artifak bersejarah...Walaupun aku sendiri dah sem 8 baru dapat masuk..tapi memang bermanfaat ..rugii kalau bakal2 guru ataupun sesapa yang cintakan sejarah tak masuk dan tengok sendiri...

Contohnyaaaaa...
haaa...peralatan perubatan zaman2 dulu!!

Dolu2 punya alatan sukan...Jangan pandang sebelah mata..


lagii...
Banyak lagiiii..so datang ja tengok sendiri ..
klik SINI untuk baca sejarah penubuhan

Gambar syok sendiri  plak
suasana kelas zaman ayah2 kita..siap ada bakul tak tahan tuhh....

Meja za'ba

feeling2 tanda kertas exam!tak pastilaa mesin taip tu dah berusia bape tahun~


Apa ada hal..dulu cikgu naik basikal jer pergii mengajarr..

Sekarang takdek dah sekolah guna papan hitam  nii...


pss: Teringat zaman sekolah rendah dulu..suka main2 calit kapur atas kerusi member..pastu seluar biru abis jadik putih bila duduk...pastu curi kapur la..main baling-baling kapur...conteng2 papan hitam..adehh...nama lagi kanak2 riang dulu kan!

5 comments:

  1. jom join

    http://iu-hazirah.blogspot.com/2013/04/segmen-1-exchange-link-sambil-menang.html

    ReplyDelete
  2. orang luar boleh masuk?
    kau nak entertain kalau aku datang UPSI?

    ReplyDelete
  3. boleh ja org luar masuk..hahha...dpersilakan~

    ReplyDelete
  4. klasik betul.. rindu pulak zaman sekolah.. :)

    ReplyDelete
  5. ha3..klasik kn..zamn knak riang dulu..

    ReplyDelete

Ai, takkan tengok je.:)

~TinGgalkan JEjak Anda~

Lawat Blog mereka juga~