February 27, 2013

Makin Ramai~

=sEm 8=
Makin ramAi yang dah mendirikan rumah tangga...Allhamdulillah jodoh mereka da sampai...
Dalam batch aku pun lebih kurang 6-8 orang yang dah kawin...Yang lain tu macam on da away nak bertunang ja..hahha..

So hobi terbaru KUmpUl Kad Kawin member...

Tapi Aku??
Masih terlalu awal untuk fikirkan...
Walau umur makin meningkat tapi tetap takdek masa nak cari calon..hahhah...


TahNIAH KEPADA MEMBER2 YANG DAH Sampai Jodoh tu keh...Kahwin dalam usia muda ni perlukan kesabaran...Sama-sama belajar dengan pasangan anda...

Sekadar perkongsian:

SEKUAT mana kita setia… SEHEBAT mana kita merancang… SELAMA mana kita menunggu… SEKERAS mana kita bersabar… SEJUJUR mana kita menerima kekasih kita… SELAMA mana kita bertahan bersamanya…


Jika ALLAH  tidak menulis jodoh kita bersama orang yang kita sukai. Kita tetap tidak akan Bersama dengannya walau kita bersusah payah mendapatkannya.


Maka cintailah orang sewajarnya …. karena orang yang kita cintai belum pasti jodoh kita nanti, kadang yang engkau nilai baik untuk mu belum tentu baik untuk ALLAH.

 Seperti dalam firman ALLAH:“Boleh jadi kamu membenci sesuatu, padahal ia amat baik bagimu, dan boleh jadi (pula) kamu menyukai sesuatu, padahal ia amat buruk bagimu; Allah mengetahui, sedang kamu tidak mengetahui..” (Qs.Al-Baqarah:216)

Yakinlah…

 Jodoh tu rahsia ALLAH...
So, wat masa ni nak kumpul duit dulu-nak keje-kalau ada rezeki nak sambung master- nak membujang dulu-hahahahha...

Moga satu masa yang sesuai nanti akan dipertemukan dengan "dia" (^_^)




pss:Macam-macam kan design kad kawin zaman skunk ni..hahah




3 comments:

Ai, takkan tengok je.:)

~TinGgalkan JEjak Anda~

Lawat Blog mereka juga~