July 19, 2012

Pensyarah nak datang!!!

Da sebulan da kat sekolah ni...semalam pensyarah aku call 11.30 malam..cakap nak datang observed!!ok masa tu juga cari ABM segala bagai...pastu pagi-pagi tadi da tukar dengan cikgu subjek lain...sbb pensyarah boleh datang tengahari...so skunk sedang menenangkan diri sebelum di observed..hahahha..rilek2..ni baru penyeliaan kali pertama..ada 2 kali ag..biasala kalau wat salah untuk kali pertama kan...


sebahagian murid 4 ST yang memang rajin..."sangat"

budak-budak nakal 2 AL-F.2AL-B.2 IB
yezzzzzzzzzzzz..ni la masterpiece anak murid aku..hahahha..cantik tak??mind map !

JADUAL WAKTU GURU!!banyak masa nak wat RPH..yezz..hahaha


pss:next entry nak tunjuk ragam murid aku masa wat experiment...


4 comments:

  1. WAH DAH NAK KNE OBSERVED YER.. yuhuuuuu

    ReplyDelete
  2. ye ye ye....oek da kan?..
    eca da lepas 2observe oleh pensyarah..nak tunggu dia dtg sekali lagi..pastu,tunggu mentor lagi yg observe :)

    ReplyDelete
  3. echa untgla da msuk 2 kali..
    dee: k tq:-)

    ReplyDelete

Ai, takkan tengok je.:)

~TinGgalkan JEjak Anda~

Lawat Blog mereka juga~