December 23, 2011

Tahniah!PMR gempak=)

Harini result PMR diumumkan..debaran yang kencang nak dapat result akhirnya terjawab pagi tadi.Tahniah kepada semua sebab dah berjaya melepasi peperiksaan PMR..cemerlang atau tidak itu potensi dan rezeki individu...Bersyukurlah dengan apa yang diperolehi..Yang kurang cemerlang cuba muhasabah diri dan lakukan perubahan.yang sudah cemerlang jangan tenggelam dan mendabik dada..ingat semua ni baru permulaan!

Dan sebenarnya entry ni khas untuk adik ku..bukan senang tau seorang abg gigih menaip entry nak ucapkan tahniah buat adik dia kan..jadi berbangga la dapat abg camni..har3..tolak bakul naik lif sendiri nampak...orait!!
Kepada Muhammad Zikri Hakim Tahniah dan syabas..sebab berjaya dapat 8A PMR 2011..sekurang-kurangya takdela kena tendang dari MRSM BALIK PULAU tu kan..ahak...dan Teruskan usaha mencapai kejayaan dunia dan akhirat!Ingat SPM lagi PENTING!!!



har3...hambek ko gambar yang poyos!

pss:Kata boleh semak guna SMS ..tak bleh pakai je!Baik call pejabat senang...

5 comments:

  1. MRSM BALIK PULAU kat pondok upeh kan~ hahaha, kg Shark r pondok upeh tu~ esok nak balik kg~ hehehe

    ReplyDelete
  2. @SHaRKFiQ SSM yezzz..betula tu shark..tempat dia outing bukit jambul..hehhehe...untunglaa dapat balik...

    ReplyDelete
  3. Hey! You looks so familliar...
    You looks like Zayn Malik!!!
    BTW,
    I'm in love wit you!!!
    SARANGHAE...
    I'm sumone that loves you very much!!!
    Zikri Hakim bin Kamaruzaman Loves YOU SOO MUCH!!!!!!
    I'm ur secret ADmire...

    ReplyDelete
  4. I know u love Aida Yasmin .
    Please don't couple with her .
    It's gonna break my heart .

    ReplyDelete

Ai, takkan tengok je.:)

~TinGgalkan JEjak Anda~

Lawat Blog mereka juga~