March 20, 2011

BOLEH KE BUAT MUKA HAPPY??

BILA JARI JEMARI BERSUARA~
Ehmm...tetiba mood bertukar plak...kadang2 banyak benda yang berlaku tanpa keinginan kita kan..apa yang kita nak tak semuanya dapat..apa yang kita tak nak tetiba dapat..dan yang pasti jiwa pasti meronta-ronta..sebab hanya kita ja tahu jauh disudut hati apa yang kita rasa...alamak kenapa emo plak ni...adeh...mesti semua pernah rasai situasi macam ni kan...alah mengaku je..buat apa simpan2...

Bak kata orang kalau ikutkan emosi binasa..jadi bersyukurlah dalam apa jua keadaan..mungkin apa yang kita nak bukan yg terbaik untuk kita dan apa yang kita tak nak tu la yang bagus untuk kita..semuanya dah ditentukan...Jadi terimalah seadanya..yang penting buat ja muka HAPPY=)  (TAK HIPOKRIT KAN

BUAT MUKA HAPPY~

3 comments:

  1. lebih ramai kawan2 akan mendekati kita kalau kita buat muka happy berbanding muka sedih...

    ReplyDelete
  2. bole je. bkn org tau kalo kite senyum tp dlm sakit....

    ReplyDelete

Ai, takkan tengok je.:)

~TinGgalkan JEjak Anda~

Lawat Blog mereka juga~