March 7, 2011

APA YANG BESTNYA ADA BLOG????

Bila Jari Jemari Bersuara~
panassssssss...fuhh...panazzzzz...Apa yang bestnye ada blog??ramai kawan-kawan cikgu akim ajukan soalan ni...boleh jadi soalan cepu emas kepada blogger2 lain juga..mesti ada gak kawan2 anda yang bertanyakan soalan sedemikian..jadi apa jawapannya:

1)suka-suka
2)nak fofular
3)nak jana pendapatan
4)nak tambah kenalan
5)Hobi
6)daripada buang masa baik buat sesuatu
7)nak promosi barang jualan
8)tempat bekarya
9)luahkan perasaan
10)medan gosip
11)medan mengutuk
12) ruangan ilmiah
13) lakaran peristiwa
14) coretan cinta
15) buang masa
16) tulis resepi
17) coretan perjalanan di perantauan
18) peribadi
19)tempat share masalah
20).......dot..dot..dot

fuhhhhh.tarik nafas dulu...dah2..tak larat nak tulis lagi..sebenarnya ada blog sendiri best ke tidak bergantung pada orang yang empunya blog...betul tak..soalan ni sangat subjektif..tujuan seseorang buat blog tu pun berbeza-beza..jadi bagi cikgu Akim..jawapannya mudah..."tepuk Laptop tanya mouse"..ehehehhehe...
Gurau saja..jangan marah...tujuan cikgu Akim buat blog hanya mahu melakar kisah hidup..mungkin nanti anak cucu akan baca kan2..pastu nak tambah kenalan dan yang lain2 tu akan datang sendiri..

Tak kisah walau apa pun tujuan anda buat blog..yang penting jangan menganggu ketenteraman orang lain....maklumlah dunia blog ni takde pantauan...kalau kat luar ada gak polis trafik nk saman  kan2...

1..2...3....SMILE!

6 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. As salam..btol 2..kekdg agk mmbuang msa..tp kekkdg 2..dpt meluahkn persaan n mngisi msa lapang,,,brgantung pd blogger 2 sndiri larr kn!mcm cikgu akim ckp..

    ReplyDelete
  3. tak tahan yg alasan nombo dua tu..hehe..

    jgn tepuk laptop ..roasak nnt..tapi bukak laptop tny mouse..knknkn,,

    cikgu..muka cikgu iras-iras anuar zain..hehe..

    ReplyDelete
  4. nak lepas geram,,haha,,hadap belog..

    ReplyDelete
  5. jgn kutuk org pulak dlm blog....

    ReplyDelete

Ai, takkan tengok je.:)

~TinGgalkan JEjak Anda~

Lawat Blog mereka juga~