February 10, 2011

CANDID| LOKASI KILANG SAWIT~

Salam buat semua..baru-baru ni cikgu akim dan rakan2 sempat melawat kilang sawit di Gua Musang..emm mesti ada yang tak pernah sampai kilang sawit kan..alang2 dah guna minyak sawit apa salahnya melihat sekitar kilang juga..peace=)
Belatarbelakangkan kilang sawit..nampak asap berkepul-kepul tu??

Suasana dalam kilang...
bahagian pengredan sawit
kat traktor pun jadi...
kilang ni ala2 taj mahal gitu..hak3..

Lokasi seterusnya ??nantikan je..




9 comments:

  1. kilang sawit mana ni?..pernah gak buat lawatan masa buat kajian tempatan masa sekolah menengah dulu..

    ReplyDelete
  2. salam cikgu, berminat2.
    leh tak cerita serba sedikit pasai minyak ni. sebb sekarg tgh buat thesis pasai harga minyak kelapa sawit. so, sangat-sangat teruja kalau entry pasai harga dan pasal pertumbuhan kelpa sawit di tulis.
    haha. demand sikit.

    eh, boleh x? huhu

    ReplyDelete
  3. patot cikgu akim lama mengihang... pegi jln2 upanya... hehe

    ReplyDelete
  4. a.lokman.. hg bergamabr ker melawt kilang.. hehe

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  6. @-cik cla-haha2..susah ckit..sbb tk slin nota hritu..hak2..takpe2..saya cb

    ReplyDelete
  7. wahh,cikgu akimm pg dkt mane ni ?

    ReplyDelete

Ai, takkan tengok je.:)

~TinGgalkan JEjak Anda~

Lawat Blog mereka juga~