January 21, 2011

SEMAKKAN KEMASUKKAN KE MRSM SESI 2011

BILA JARI JEMARI BERSUARA!
Salam rakan2 blogger...nampaknya pelajar lepasan PMR dan UPSR 2010 masih tertanya2 bilakah semakkan kemasukkan ke MRSM boleh dibuat!mesti semuanya tak sedap duduk kan..ibu bapa..kakak, abang..atuk ..nenek..pak cik..mak cik..dan kaum kerabat yang mempunyai saudara yang menunggu keputusan kemasukkan ke MRSM 2011 bolehlah membuat semakkan sama ada berjaya ataupun tidak..





TAHNIAH kepada yang berjaya..kepada yang tidak berjaya anda masih boleh membuat rayuan...Jangan sesekali kecewa andai tidak berjaya..kerana MRSM ataupun SBP  bukan jaminan utama anda berjaya dalam hidup..banyak lagi peluang yang menanti anda..yakinlah dengan diri sendiri..teruskan perjuangan!!

Teringat kenanganku masa menjadi pelajar MRSM KEM TERENDAK MELAKA..mungkin aku bukan yang terbaik tapi mejadi diri sendiri sudah menjadikan aku yang terbaik!Banyak peristiwa manis dan pahit menjadi igauan..mungkin aku akan buat entry khas pengalaman di MRSM..nantikan....

2 comments:

  1. ala, masuk skolah biasa pun masuk u jugak, kwn sye wat medic lg pdhal skolah biase je dlu....skang kt ireland and russia pun ader, so xde bezanya....

    ReplyDelete
  2. teringat waktu masa mula2 nak daftar mrsm..berbelah bahagi..ikutkan hati tak nak pergi, tapi bila tengok muka mak n abah beriya-iya swuh pergi, akhirnya pegi jugak...Alhmdulillah, ada hikmah disebaliknya..

    ReplyDelete

Ai, takkan tengok je.:)

~TinGgalkan JEjak Anda~

Lawat Blog mereka juga~