January 23, 2011

PERTANDINGAN MEMASAK KATEGORI LELAKI~

BILA JARI JEMARI BERSUARA!
Salam rakan2 blogger..mesti semua tertanya2 apa kejadahnya Cikgu Akim post entry pasal pertandingan memasak ni kan..jeng2..baru2 ni jiran kolej aku ada anjurkan hari terbuka kolej Za'ba...macam2 pertandingan ada...dan dengan semangat sebagai warga kolej Aminuddin Baki aku mewakili kolej ke pertandingan memasak kategori lelaki..(macam hebat ja mamat ni..kui3)...syarat pertandingan kena memasak la..bahan yang disediakan hanyalah bihun...dan satu set dapur memasak...hasilnya nanti terpulang pada chef2 yang hensem2..tetttttt...malas nak citer..jom tengok gambar candid!

Ini sahaja bahan yang deberikan penganjur..jangan terkezut dgn transformasi sebentar lg~

aishh nervousnya sebelum start pertandingan..nak masak apa la nanti..wuaaaa
Tu diaaaaaa...chef2 yang masuk bertanding!
jom kita zoom hasil masakan...jeng2..
-
-
-
wahhhhhhhhh..blink2...meleleh air liur kan..hak3..sapa kata lelaki tak pandai hias2 ni..tapi rasa pon sedap tau...nama menu kumpulan aku ialah RAMEN LOQ-U...ala2 rasa masakan jepun la..Loq tu nama aku..U tu nama kawan aku ...so jadilah RAMEN LOQ-U..mekaseh2...

Dan keputusan pertandingan!!
-
-nak gelak dulu-

Hasilnya dapat hadiah penginapan di kolej sendiri..wuakakaka..kumpulan aku dapat no 6 daripada 10 kumpulan..fuhh kami pulang dengan saguhati daripada penaja iaitu Majalah Gempak!!!jadi la kan.dri basuh pinggan ja..hak3...

pss:kelam kabut masak nasib baik tak terbuat sos asli dari jari~



7 comments:

  1. tahniah cikgu..ok la tu...nampak macam sedap=)

    ReplyDelete
  2. erk.
    serabot gile hidangan tu.
    haha.
    apa2 pon, tahniah!!!
    XD

    *dah dapat kad matrik, thanks a lot

    ReplyDelete
  3. haha..laki2 msk..kre power tuh..nmpk mcm sedap sbb tgh lapar skrg

    ReplyDelete
  4. Salam cikgu....tuu diaa, cikgu boleh!!!...bukan boleh blahh, tapi boleh masak!!!..

    ReplyDelete
  5. wah.....hahahahaha rugi tak tengok abg hakim n the gang memasak, keh3

    ReplyDelete

Ai, takkan tengok je.:)

~TinGgalkan JEjak Anda~

Lawat Blog mereka juga~