December 21, 2010

Tumpas!Geng Kangkar Iblis~

JOHOR BAHRU - Geng Kangkar Iblis yang dikenal pasti sebagai kumpulan jenayah yang gemar bertindak ganas terhadap mangsanya tumpas apabila 10 anggota kumpulan itu ditangkap pada Rabu lalu.
Suspek-suspek berusia antara 18 dan 27 tahun itu dikatakan sanggup mencederakan sesiapa sahaja termasuk membelasah mangsa hingga lembik semasa melakukan jenayah mencuri motosikal, samun dan ragut sekitar bandar raya ini sejak awal tahun lalu.
Difahamkan, kumpulan tersebut yang dipercayai terbabit dalam 46 kes jenayah digelar sedemikian kerana sering melakukan jenayah di sekitar Kangkar Tebrau di sini, selain mempunyai sikap tidak berperikemanusiaan.
Ketua Polis Johor, Datuk Mohd. Mokhtar Mohd. Shariff berkata, dua daripada suspek yang dipercayai dalang geng terbabit ditahan di sebuah rumah di Kampung Kangkar Tebrau di sini manakala bakinya ditahan di sekitar pusat bandar~Kosmo

pss;fuhhhhhhhhhhhhh..kawan2 aku yang dok kat johor dah boleh tarik nafas lega..macam2 kejadian jenayah sekarang..lepasni tak taula nama geng jenayah pelik2 apa lagi yang kluar berita~

3 comments:

Ai, takkan tengok je.:)

~TinGgalkan JEjak Anda~