December 11, 2010

DIBELASAH 20 PELAJAR!

Salam buat teman2 blogger..apa khabar sumer..ceh cam sihat ja..bagus2~
Tadi masa dok atas bas terkejut baca Harian Metro harini..macam2 kes melibatkan pelajar sekolah..ada yang tak sempat habiskan SPM..ada yang bergaduh..macam2 la..tapi yang tertarik ngn berita ni!

"Melaka: Seorang pelajar berusia 15 tahun koma dan terpaksa dirujuk ke Hospital (HKL) akibat kecederaan parah dikepala selepas dikatakan dibelasah sekumpulan 20 pelajar dari sekolah sama termasuk menggunakan topi keledar.Difahamkan , kejadian berlaku disebuah stesen minyak di Cheng, awal pagi Rabu lalu dan ia berpunca kerana cemburu"

Rumusan:
Mangsa berusia 15 tahun Koma~
20 pelajar bajet hero hempuk ngn topi keledar(nasib baik tak baling ngn motor!)
Motif: CEMBURU!

memang tak bleh blah la..sebab cemburu sampai nak hempuk anak orang sampai koma..kalau berani sangat 1 lawan 1 la bro!Huh...Aku rasa makin tercabar ngn isu2 cam ni~

pss:banyak kes pelajar gaduh guna topi keledar~

6 comments:

  1. hikhik, lamernye awk ilang....

    ReplyDelete
  2. Ayuni:balik umah no internet..heheheh..

    ReplyDelete
  3. salam....hish..ntah apa2 la budak2 ni....


    Saya ada buat komik...baca la yekk...hohohoh

    http://kuronofu91.blogspot.com/2010/12/komik-blog-aku-my-little-candybahagian.html

    ReplyDelete
  4. akak tak dapat nak bayangkan remuk redam perasaan ibu budak yang kena belasah tu...kalau mati,innalillah..kalau umur pnjg..cacat ke koma ke..ish2..

    ReplyDelete
  5. Dorang guna helmet sebab tangan masing masing macam plastik! Haha :D

    ReplyDelete
  6. tu la..
    sdey tgok budak2 skrg..huhu
    zman skrg ni bunuh tu jadi mcm hal biasa..
    nyawa cm xde harga da..
    huhu

    ReplyDelete

Ai, takkan tengok je.:)

~TinGgalkan JEjak Anda~

Lawat Blog mereka juga~