December 21, 2010

Contest Aku dan Generasiku.

Salam buat teman2 blogger..lama tak join kontest...so masa berkenalan dengan blogger2 hebat tadi aku terjumpala kontest untuk bakal2 guru taupun dah jd guru..so terus joinla ya..hehhehe...



Memandangkan aku belum buat praktikal lagi.ROS pon belum so aku pertaruhkan gambar ni
-
-
-

Aku mahasiswa UPSI..Ijazah Sarjanamuda Pendidikan Sains Pertanian Minor Biology..
Gambar ni diambil semasa mengecat mural Baktisiswa Perdana KPT bersama Pelajar SK KG PULAI Pendang Kedah...Rindu sangt kat budak2 ni...
-
-
Gambar ni diambil semasa aku jadi fasilitator untuk program motivasi SK KG PULAI kedah...
Aktiviti masa ni ialah helium stick..dorang kena imbangkan straw..nak tengok camna adik2 ni wat..semuanya hebat2 belaka..

aku tagged 3 orang~
cikgu Ain
Cikgu Mardhiah
Cikgu SNF

4 comments:

  1. tengs cikgu ^_^
    gud luck ya..

    btw, da join segmen kenal mngenal.hehe

    ReplyDelete
  2. cikgu rupenye yee... pasni nak panggil cikgu la...heheheh

    ReplyDelete
  3. mari sini jugak..
    http://muhamadabbasbinmohdamin.blogspot.com/2010/12/contest-aku-dan-generasiku.html

    ReplyDelete

Ai, takkan tengok je.:)

~TinGgalkan JEjak Anda~

Lawat Blog mereka juga~