December 26, 2010

Bola..Bola..Bola...

BILA JARI JEMARI BERSUARA!

Adeh..penat aku cari mana-budak2 kat kolej ni menghilang...Tetiba sunyi plak..rupa-rupannya baru teringat malam ni ada bola!Malaysia Lwn Indonesia..Bola--bola..bola!!

Rasa cam ketinggalan plak..tak boleh jadi ni..kena turun tengok ni..hahahha..jom2 kita memeriahkan Perlawanan malam ni..pangil semua bertenggek depan Tv ..maklumlah nak pergi stadium dah terlambat..wakakkaka..

ok2..malas nak tulis panjang..AGAK2 SAPA MENANG??Indon pak  ke Malaysia ??!!


pss:MESTILAH MALAYSIA~sebab pakai jersi biru kot..boleh?!

UPDATE:
MALAYSIA MENANG 3-0!!
YAHOOOOOOOO~

14 comments:

  1. Gambar sekadar hiasan...nak tnjuk jersi jek..hahhaa

    ReplyDelete
  2. ohoii kalah atau menang negara sendiri tetap di hati :D

    ReplyDelete
  3. @Amanie Ashraffohohohoho..malaysia tetap dihati!!!!!!!!!!1

    ReplyDelete
  4. salam


    kita tunggu result la

    tak nak berharap.nggeee..

    ReplyDelete
  5. malaysia tanah tumpah darah kita.gomo malaysia gomo.tahniah tahniah tahniah. 3-0

    ReplyDelete
  6. malaysia mng pon ! hha :) yeah hbat game nye hee ! :)

    ReplyDelete
  7. Berkobar kobar Shag tgk bola tadi. Sebelum ni mana pernah tgk bola Msia lawan pun. LOL~ Tahniah buat pemain pemain yang handsome dr Malaysia :P

    Oh ya. Pasal macam mana nak sorokkan awards macam Shag tu, Cikgu Akim boleh ke belog CIK TOM

    All the best! ;)

    ReplyDelete
  8. yeayhhh..konfem2laa malaysia taw..hehe

    ReplyDelete
  9. F
    U
    U
    U
    U
    Y
    O
    O
    O
    O

    ": OLE2.. BERJUANGLAH ...PAHLAWANKU...SATUKANLAH TEKAD SEMANGATMU.. KAMI RELA ..KORBAN NYAWA DEMI DAULAT NEGARA TERCINTA.." (sambil menyanyi)

    ReplyDelete
  10. yup2..
    tahniah wat pasukan Malaysia..
    jaringan gol memang cantik..
    caya la..
    keep it up..
    :D

    ReplyDelete
  11. ohh..syg malaysia. tmpat tumpah darah ku. go2 safee sali!

    ReplyDelete

Ai, takkan tengok je.:)

~TinGgalkan JEjak Anda~

Lawat Blog mereka juga~