December 1, 2010

Betulke jadi blogger Best?!!!

Salam buat teman2 blogger..
Soalan kat atas tu hanya perlu dijawab jika anda rasa best jadi blogger!Hempuk laptop tanya mouse!erk(abisla cikgu bahasa marah..heheh)...ok2..Bagi aku sangat best jadik Blogger sebab ada satu peristiwa yang best tadi~
-
-
-
Petang tadi aku baru menghabiskan pembacaan Novel SINERGI karya Hilal Asyraf..penulis novel ni Belajar kat Jordan ..novel ni penuh dengan unsur dakwah dan menceritakan kehidupan irfan dan Asid di Jordan..Antara tempat2 yang penulis ketengahkan ialah JUST-Jordan University of Science n Technology..dewan Al-Farabi(dewan untuk budak pergigian praktikal)..University yarmouk..Irbid..Persatuan PERMAI..MPPMJ..wahhhh..macam2 la yg diceritakan dalam buku ni..sampai aku termimpi-mimpi nak gi sana..
tup
tup
tup
terbukak satu blog Pelajar Pergigian JUST(klik) ..Terus aku tak terkata-kata...sebab penulis blog ni pon belajar di Jordan..kat JUST!wahh  excited weii...Apa yang kita baca ada kat blog....haaa..betuikan..Best jadi Blogger..pasni tak tau la aku baca novel apa n jumpa blog sapa pulak..ngehehhee...


pss:Dulu tak belajar rajin2 kat MRSM..so tak dapat fly..tengok jela kawan2 aku fly..sob2.~

10 comments:

  1. pergi la jordan melancong...hahahhaa

    ReplyDelete
  2. kerul;kumpul duit dulu..tak tau bila..hahahha..kerul support bleh..

    ReplyDelete
  3. dah bukan rezki tertulis kat upsi..

    huh, jgn cakap pasal SPC, frust! tapi Allah nak bg yang terbaik sebenarnya. kita j yg tak sedar

    ReplyDelete
  4. mudrikah~btui2..spc tu bukan rezeki ..tapi sedih..

    ReplyDelete
  5. enshaAllah ade la tu rezeki nk dtg cni hehe

    semua tu betullah ape yg awk tulis ade kt cni. xkn hilal nk tipu lak kan ngehngeh

    tp tang hilal blja kt jordan DULU kne edit sikit kot sbb die msih lg blja kt cni. bunyi mcm dh grad je hihihi

    ReplyDelete
  6. waaaa.. cikgu.. sy jugak nk pegi jordan.. :D

    ReplyDelete
  7. jordan best..dh p dah smlm..
    (berangan)=P

    ReplyDelete
  8. blog bkn medan bergosip yew.. sila gunekan sebaiknye..;)

    ReplyDelete

Ai, takkan tengok je.:)

~TinGgalkan JEjak Anda~

Lawat Blog mereka juga~