December 24, 2010

50 Bloggers Diperlukan II

Salam semua..Aku telah ditag oleh AIMA LUV..maseh ya aima..jom kita tengok ape ke hel kat sini:


Aku nak sertai blogroll ni sebab nak cari lebih ramai kawan blogger...Melalui Segmen jom perkenalan aku dapat berkenalan dengn blogger2 lain...so bila dah ada ramai geng best la dunia blog ni..betui tak??

Aku Tagged :
AYUNI
AFIQ BUKHARI
SEMUA YG JOIN SEGMEN JOM BERKENALAN~

URL Entri Anda :
Banner yang dipilih : 4

2 comments:

  1. Terima Kasih atas penyertaan anda ya. Link blog anda telah disenaraikan dalam blog 100penulis.com. Sama-samalah berbalas-balas trafik ok :)

    Mengenai banner yang anda letak di sidebar, harap ia dikekalkan di situ sebagai tanda barter dengan blogroll kami.

    Anda boleh lihat senarai blogroll tersebut di sini : Mesti Serbu

    Salam kenal-kenal and happy blogging!

    ReplyDelete

Ai, takkan tengok je.:)

~TinGgalkan JEjak Anda~

Lawat Blog mereka juga~