November 13, 2010

::Pagi2 buta::

Wokey..entry sblom ni aku mintak tips bangun pagi kan2..haaa..harini aku dah berjaya bangun pagi..awai glar!Tipsnya aku tak tdor..hahhaha..eh..kira bukan bangun la stay up la kan2..pape jela..Bangun pagi2 teman mak aku pergi amek adik yg Blaja kat MRSM Balik Pulau..kira kitrang amek budak pulau tu sebab dia da start cuti..Lama da tak ikut mak aku keluar pagi2..heheh..
::Pegi amek budak pulau  ni la::

After amek budak pulau tu tetiba mak aku bawak pergi pasar borong..wah nostalgik betui..lama da aku tak pergi pasar borong pagi2 buta..Last aku pergi, dengan arwah atuk time form 1..

Mama aku suka tenung ikan lama2..last2 tak beli pon..
::Mama aku beli ikan ayam-ayam wat kari..sedap!

wokeh..bukan senang nak dapat gamba camni ntok makhluk susah bangun awai..keh3..Pemandangn depan umah aku waktu matahari naik..

pss:Walaupun cedih hdup kena teruskan..walaupun terluka kena pandai rawat..

3 comments:

  1. ikan ayam-ayam..naseb baek bukan ikan kmbing2..muahhaha

    ReplyDelete
  2. Cikgu Luqman, bagusla dapat bangun awal sebab tak tido tapi mungkin efek nanti akan tido lebih lama dari masa tido sepatutnya sebab selalunya otak akan letih kalo xtido malam. Based on my experience. Kalo tak letih bagusla.

    ReplyDelete
  3. lepas subuh trus tdor smpi tnghari..yup ltih sangt..hu3..thnks wirdati sbb memahami~

    ReplyDelete

Ai, takkan tengok je.:)

~TinGgalkan JEjak Anda~