November 25, 2010

Kunjung mengunjung amalan mulia~

salam buat semua Terutamanya teman2 Blogger...
Ok..sebelum makan tengahari..aku nak ucapkan terima kasih kepada semua Blogger2 yang singgah blog aku yang tak seberapa ni..Aku akan bals balik kunjungan korang k..Yang dah jadik Follower tu bolehla tengok2 kontest apa yang ada kat sidebar aku..jangan lambat plk..sementara pluang masih ada..heheh.tolong promote ja..aku nya kontest akan datang la...

Isu harini..mengenai erti bersyukur!
Mari kita fikir-fikirkan ..banyak benda yang kita dah dapat..tapi adakah kita masih tidak bersyukur kepada Maha Pencipta?Oleh itu sentiasalah bersyukur atas apa yang kita perolehi walaupun sedikit~

pss;Aku bersyukur walaupun carry mark exam rendah..=)..tapi kena usaha ntuk naikkan momentum!Korang camna??

Kunjung mengunjung amalan Mulia!

6 comments:

  1. kita blogger mesti sama2 tolong menolong...
    tak boleh makan sorang...rezeki kena kongsi bersama...kan?

    ReplyDelete
  2. err.. cikgu cikgu.
    carry mark sy rendah jugak, boleh x cikgu tlg naikkan? hua hua hua :)

    ReplyDelete
  3. salam,
    amek tag kat sini,

    http://wansiti.blogspot.com/2010/11/mush-1st-giveaway.html

    ReplyDelete
  4. dtg berkunjung!!xde air ke??dahaga ni!!

    ReplyDelete

Ai, takkan tengok je.:)

~TinGgalkan JEjak Anda~

Lawat Blog mereka juga~