October 7, 2010

::Diskusi ilmu dan lawatan ke Infoternak sg Siput::

Salam senyuman buat semua..baru2 ni aku dapat memboloskan diri untuk keluar dari kawasan Tanjung malim ke Sg Siput..lebih kurang 2 jam juga la perjalanan..Jangn jeles ya kawan2..kursus aku ni mmg banyak lawatan..selain belajar teori lam kelas n praktikal lam amali..kena la tengok yang real..baru la kefahaman tu semakin kukuh..Lawatan selama dua jam di Infoternak sangat best..banyak ilmu yang diperolehi..jom tengok gamba ja k:

::Burung unta hampir nak patuk aku..huh..aku amek gamba time dorng nak mngawan kot..::
::terima kasih encik yang banyak berkongsi maklumat::
::beramah mesra dengan anak2 puyuh..::
::Ladang ragut yang luas::
::linda yg berskirt merah n ira berkasut tinggi 4 inci tak sabar nak keluar..heheh::
::adengan berebut telur..erk tengok Aini(berbaju kuning)..muka excited kan..haha::
::anak lembu tenusu.mak dia pergi meragut pastura::

pss::gamba dengan kambing jap g aku post..suka kambing2 kat situ..sumer mudah mesra..kui3::

1 comment:

Ai, takkan tengok je.:)

~TinGgalkan JEjak Anda~