September 19, 2010

::Candid raya 2010::

Salam kerinduan semua..akhirnya sampai jua ke kolej tersayang KAB UPSI..sekarang tengah gulink2 atas katil..sakit belakang oo nek bus.. hari ni masa nek bus dri serembam ke TM, satu peristiwa mencuit hati berlaku...tapi len kali la cita..skunk ni nak upload picture raya ja..Bagiku raya memberikan pengertian bebrbeza setiap tahun..tahun ni pun ada makna tersendiri..k la upload gamba jap..

::Sepupu-sepupu bertemakan merah::
::erk cam bapak orang la plak..kui3::
::Family mak cik aku bertema hijau pucuk pisang kot.::
::cam besa..adik aku habiskan sumer biskut raya::
::Abg n adik pompuan aku..pose manja gituw::::
::ya ni la dia jejaka pemalu..budak pulau..kahkah..err adk aku no 4::
::with my beloved abah n mama..sibuk ja adik pompuan aku arr::

Sesi fhotoshoot depan umah::
::gaya imam muda Hakimi dari abg aku::
::pose manja ..wekk..dari adk aku::

::Yeahh..bersama angpau pertama yg aku dapat..ingat besau2 tak bleh duit raya ka(sampul ja kot..haha)..

kesimpulanya:
Tema raya tahun ni warna-warni gtu..yes!!i like=)

1 comment:

Ai, takkan tengok je.:)

~TinGgalkan JEjak Anda~