August 26, 2010

::Produk lycee yg ada lemak khinzir::

Salam semua..masa bukak fb tadi aku terjumpa dengan tajuk seperti kat atas ni..agak terkejut la...sebab tin lycee tu mcm sangat familiar di gerai2 bazar ramdhan..Sebagai peringatan kena lebih berhati-hati la lepas ni dalam aspek makanan...huh..umat islam semkin terancam dengan anasir2 nih..hem...

KESEMUA YG DI DALAM GAMBAR MENGANDUNGI LEMAK KHINZIR
JAKIM telah menghantar surat pada semua retailer supaya tutup tanda halal pada produk tersebut.



 
Maklumat yg aku baca=
"Narcissus" is an established and well known brand associated with high quality China canned food and seasoning such as whole mushrooms, asparagus spears, lychees, spiced pork cubes, stewed pork chops etc. The range of "Narcissus" food products, which is very well demanded in many parts of the world, include :
Canned Meat
Canned Seafood
Canned Fruits
Canned Vegetables
Seasonings

SENANG CITA TAKPAYAH LA BELI BARANG MAKANAN TULIS MADE IN CHINA!!!

4 comments:

  1. ini yg dpt kesan, yg lain2 tu x tau la cane

    ReplyDelete
  2. sokonglah makanan produk islam Malaysia..

    ReplyDelete
  3. sokonglah makanan produk islam Malaysia..

    ReplyDelete
  4. jenama ape ek sebagai alternatif.. nak sokong pun tu btol.. tp bg la option.. mcm radix rfc.. tp lycee ni ade tak.. bgtau skit jenama ape..

    ReplyDelete

Ai, takkan tengok je.:)

~TinGgalkan JEjak Anda~

Lawat Blog mereka juga~