July 14, 2010

~Permulaan sem yg agak berani...

Salam semua..hari ni hari kedua kuliah bermula..tapi hari pertama aku menjejakkan kaki ke kelas,,sebab first day aku bangun lewat..tahniah diucapkann!!!malam sebelum kuliah ada program..lepas habis program kena basuh periuk sampi pukul 4 pg...so..faham2 jela kan2..hihihi...Tapi aku bertuahla sebab kebanyakkan pensyarah tak masuk hari pertama...jadi kaedahnya sama la pegi dengan tak pegi betui tak...(6_*)..

Tapi aku dah pasang azam baru supaya sem ni lebih baik dari sem yang sebelumnya..tambahan pulak tanggungjawab aku dah makin bertambah..maka aku kena kuat...mekaseh kepada insan2 yang tersayang disekeliling aku yang sentiasa memberikan sokongan...


::Langkah pertama di kelas yang pertama sem 3::

::sumer cakap aku makin berisi..erk bahagian pipi je kot..huh::

::time to sleep..hahha::

::Kolej aku sem 3..masih setia bersama KAB::

0 Hantar Kerja Sekolah!:

Post a Comment

Ai, takkan tengok je.:)

~TinGgalkan JEjak Anda~