June 11, 2010

::Mencari Semangat Yang Pudar::

Kembalilah semangat..
membawa diriku untuk teruskan perjalanan..
perjalanan yang masih jauh..
perjalanan yang tidak ku tahu penghujungnya..
Aku tidak mahu terus begini..terus begini...
Aku mahukan semangat yang dulu..
semangat yang membawa aku meniti liku kehidupan..
Aku juga doakan Semoga Tuan Puteri cepat sembuh..
Semenjak beberapa minggu ni..dia sudah tidak bermaya..
Sering batuk-batuk dan pening kepala..
Aku sangat risau akan keadaanya...sangat bimbang..
Mungkin Tuan Puteri perlu pulang ke rumah..
Kerana disana dia lebih selesa dan ada keluarga disisi..
Mungkin itulah jalan yang terbaik untuknya..
Lupakan tentang masalah kerja dan segalanya seketika..
Pulanglah dengan hati dan minda yang tenang..
semoga Semangat Tuan puteri yang dulu akan kembali..
kembali menemaniku meniti jalan yang berliku..
Bersama menuju Kejayaan..............

1 comment:

  1. tuan puteri rsa sgt trharu shingga hampir mnitiskan air mata. tuan puteri sgt ingin kluar dr situasi ini. Dia sgt mahu mnjdi dirinya yg sbnr. andailah kamu tahu apa isi hatinya.

    ReplyDelete

Ai, takkan tengok je.:)

~TinGgalkan JEjak Anda~