May 2, 2010

::Terimalah AWARD dari saya::

OK2..rasanya sebelum balik umah 4 hari ..baik aku bagi award kepada beberapa orang terpilih..kriteria pemilihan adalah berdasarkan ciri-ciri yang utama..iaitu selalu melawat ke blog catatan loqman hakim dan meningalkan komen ...terima kasih ye kepada semua yang sudi melawat dan sentiasa memeriahkan blog nih..mari tepuk tangan ramai-ramai untuk yang berjaya..yang tak berjaya sila cuba lagi...kepada yang berjaya dialu-alukan untuk tempek award nih di blog anda...ingat senang ke orang nak bagi award..huahhahahaha...

:;tadaa...amek la award ni k::

1>siti mardhiah bt mansor (pemenang utama =)

Award yang kedua ialah untuk kawan-kawan yang baru nak aktif wat blog..hi3..kalau nak dapat award yg cam kat ats rajin la komen kat entry k..huahahahahh


3>cikgu ain

pss:tahniah kepada penerima anugerah..yang lain jangan nages sebab tak pat k..cuba ag..hi2...

13 comments:

  1. Tq..suke nye..cam tau2 jerk suke tdy bear...heheheh

    ReplyDelete
  2. ahha.
    asyik tuan blog je komen pertama.
    ahha~

    ReplyDelete
  3. hawa:mekaseh2..
    hizami li:ehem2..nak tarik balik ke award tuh..huahhahahahah

    ReplyDelete
  4. Logman : takpe lau nak komen sndiri..heheh..motivasi diri nmpk komen bebanyk

    ReplyDelete
  5. ak trmasuk dlm list..
    yahooo~
    thanx loq n kepada peminat2 yang dh undi ain..teruskan menyokong karier ain dlm dunia blog..(konon2 cm menang anugerah oscar la)
    heeeeeee~

    ReplyDelete
  6. apa? oOooOO yg dah dpt aritu tuu ye? awal bg ye=)
    terima kasih byk tau awk:))

    ReplyDelete

Ai, takkan tengok je.:)

~TinGgalkan JEjak Anda~

Lawat Blog mereka juga~