April 28, 2014

Permandangan di pinggr Bandar- Braindwood

"BEAUTY OF NATURE IS EVERYWHERE"



Gambar-gambar ni sempat diambil sepanjang jalan nak ke Canberra...Plan asal nak pergi Jervis bay dari Sydney..Tapi tersesat pula sampailah kami jumpa permandangan ni...hahah...Kitorang tahu yg kitorang dah sesat bila tanya sorang mak cik ni..dan dia cakap nak patah balik ke sydney  lebih kurang 300 km...Tapi kalau ke Canberra 82 km...Jadi bermulalah perjalanan ke Canberra...




Sempat bergambar di pintu gerbang Australian National University
Canberra ni boleh dikatakan lebih kurang macam bandar terancang.... sangat banyak pokok ditanam di sepanjang jalan dan daun-daun yang mula gugur akibat musim luruh..




Sila beri laluan mak dan anak itik melintas dulu!


pss: Kata orang jauh sesat jalan jauh perjalanan makin  luas permandangan..heheh

6 comments:

  1. nak tambah lagi satu. 'malu bertanya sesat jalan' haha btw cantik pemandangan.

    ReplyDelete
  2. wow sgt cantik...mesti best kan belajar kat oversea...

    ReplyDelete
  3. cantiknya sydney :) :) :)

    ReplyDelete

Ai, takkan tengok je.:)

~TinGgalkan JEjak Anda~

Lawat Blog mereka juga~