September 21, 2011

semester 5 di UPSI~

Allhamdulillah..sedar tak sedar dah semester 5 kat bumi UPSI ni...
Banyak dah pengalaman dikutip..tapi masih belum cukup..
Yup..banyak yang masih belum dikutip di sini..
Masih mencari rentak untuk teruskan perjuangan...
mungkin ada kawan2 yang sebaya sudah berjaya...
Semoga kalian terus berjaya..
Doakan saya teruskan perjuangan dan berjaya seperti kalian..
Semoga hari-hari medatang akan lebih bermanfaat...

~MASA SEAKAN PANTAS BERLALU KAN~

5 comments:

  1. samalh ngan wan.smeester 5 kat ukm.oh ye blogger azrin rahim pon ada study dekat UPSI.baru je masuk

    ReplyDelete
  2. owh..sama2 kita usaha ya wan..kenal ja ayie tu..hehehhehe..the best bloggger...

    ReplyDelete
  3. good luck:)
    sy semester akhir di uia~hee~excited

    ReplyDelete
  4. assalamualaikum....
    goOd luck di bumi upsi :)
    * ari ni sye ade bce majalah. hak milik kwn sye. mjlh ****** tu. selak punye selak smpi la kt ruang blogger tu..sye bce la pge tu... ade cter psl blog ni...drpd pge tu sy tertarik sgt tgok blog ni dlm mjlh tu...then sye pon trus search blog ni...tup tap kuar la...skali tgok..laaa,student upsi ke...hahahaha(senior aq rpenye,tp x knl pon)..sye bru je diploma...hahaha...btw,congrats for the really nice blog :)...smoge trus berjye di upsi...hdup UPSI!! :))

    ReplyDelete
  5. bunga:thnks sangat...hehehhe..hidup upsi!!!

    ReplyDelete

Ai, takkan tengok je.:)

~TinGgalkan JEjak Anda~

Lawat Blog mereka juga~