September 12, 2011

KULIAH PERTAMA !

Lokasi ~ UPSI
Semester ~ 5
 Harini kuliah pertama!!Kalau baca status kat facebook pon ramai cerita pasal kuliah pertama..apa yang specialnya kuliah pertama???hehhee...gelak sorang2..masa kuliah pertama ni la kita nak kenal2 ngn pensyarah dan subjek yang kita amek kan2..tapi ada gak yang tak pergi...ceh2...highlight besar2...


Coretan: "semakin nak mengelak dari seseorang..semakin kerap terserempakkan"


5 comments:

  1. haha..ewmm..bukan ke kau kew yg pOnteng klas pgi td loq??huhu...kantOi suda...

    ReplyDelete
  2. tieha cam malas giler nak p claz tadi sebab kol 8 pagi...haishhhh dah lame tak bangun awal....

    ReplyDelete
  3. hikhik, sye td pun bnyk jugak org x masuk....dhlah final year....

    ReplyDelete

Ai, takkan tengok je.:)

~TinGgalkan JEjak Anda~

Lawat Blog mereka juga~