February 22, 2011

PERANG POSTER UPSI BERAKHIR~

BILA JARI JEMARI BERSUARA~
Tujuan entry ni ditulis bukan untuk membuat statement panas atau sebagainya..cukuplah sekadar mengucapkan TAHNIAH dan SYABAS! kepada calon yang berjaya memegang tampuk kepimpinan UPSI sidang baru ini..diharap segala janji yang ditaburkan dapat dilaksannakan dengan usaha yang gigih..jangan biarkan janji itu hilang bersama-sama poster yang dicabut tadi..teruskan perjuangan membela warga UPSI..tidak kiralah kalian ideologi apa,,.yang penting nasib warga UPSI terbela dengan janji2 yang dicanangkan...

Seronok tengok rakan2 cikgu Akim yang dulunya bergelak ketawa bersama..kini sudah menjadi MPP...walaupun sekadar memerhati..tapi diri ini tetap menyokong perjuangan anda semua...Allhamdulillah kini sudah boleh berjalan tanpa halangan poster2 kalian yang tersangkut kat rambut..dan sesekali menghalang pandangan..(gurau je..heheh)smile.....seronok tengok PRK kali ni..sebab ramai yang tak dijangka masuk bertanding dan akhirnya menang..jelaslah disini jangan menilai orang melalui luaran semata-mata..boleh jadi dalam kelas dia pasif..tapi hakikatnya lantang bersuara!

Tidak mahu berceloteh panjang..cikgu akim juga ucapkan tahniah kepada semua calon yang menang tidak kira anda IPTA/IPTS/IPG ceruk mana pun...yang penting anda harus tunaikan apa yang diperkatakan..jangan janji tinggal janji...kelak dipersoal di akhirat sana~

~Gantungkan azam dan semangatmu setinggi bintang di langit dan rendahkan hatimu serendah mutiara di lautan~

7 comments:

  1. kat uitm baru nak mengundi ari nie tuk JPP...hope bakal2 cikgu PJK menang sbg wakil fac education :D

    ReplyDelete
  2. En Loqman... i've got something for u :)


    http://ikmalira87.blogspot.com/2011/02/awards-untuk-follower-kami.html

    ReplyDelete
  3. pape pun tahniah buat calon yg menang...laksanakn manifesto anda sebaik mungkin...

    ReplyDelete
  4. salam bro

    betul tu, amanah utk bekerja utk pengundi adalah keutamaan...ramai pemimpin yang lalai kerana pangkat dan jawatan

    ReplyDelete
  5. btul, jgn janji tinggal janji....

    ReplyDelete
  6. majulah UPSI utk negara!yeah!

    ReplyDelete

Ai, takkan tengok je.:)

~TinGgalkan JEjak Anda~

Lawat Blog mereka juga~