December 13, 2010

Berita| Mayat dikerat 6!

Bila jari jemari Bersuara!
Subhanallah..macam2 yg berlaku dunia akhir zaman ni..baca ja tajuk berita Kosmo terus aku terbayang masa potong ayam nak wat kari!
-
-

Tapi berita ni Potong manusia!


"KUALA LUMPUR - Penemuan sebelah kaki kiri dan tangan kanan berhampiran sebuah tokong Cina membongkar rahsia pembunuhan kejam apabila polis menemui mayat seorang wanita yang dikerat enam di Kilometer 2.3 jalan menghala ke Gohtong Jaya, Genting Highlands dekat sini kelmarin.
Ia terbongkar apabila orang awam yang melalui kawasan tersebut ternampak dua objek berkenaan pada pukul 4.30 petang sebelum memaklumkannya kepada polis. Dua anggota badan itu ditemui berhampiran antara satu sama lain.
Polis yang melakukan siasatan kemudian menemui satu bagasi yang tertutup rapat di dalam kawasan semak satu kilometer dari lokasi kaki kiri dan tangan kanan mangsa ditemui. Sebaik dibuka, pihak berkuasa itu ternampak badan dan kepala wanita yang telah dipotong.
Bagaimanapun, sehingga semalam, polis masih gagal menemui dua lagi anggota badan mangsa iaitu tangan kiri dan kaki kanan "

*Motif nak wat KARI GAK KE??!HUH

PSS:tak boleh bayang kalau aku terjumpa kaki dan tangan mayat tuh...mana tau korang ke yg terjumpa..esok masuk kosmo..nak tak??

8 comments:

  1. kwn sye accident ilang kaki, bomba jumpa kaki kana dier dlm kete yg remuk....

    ReplyDelete
  2. sadisnya....smoga dia kuat teruskan hdup!

    ReplyDelete
  3. da ade da pengganti mona fandey ni..

    ReplyDelete
  4. Teringat kisah Mona Fandey.. Takoowwwtttt... HUHU..

    ReplyDelete
  5. kejam giler org giler pun x kejam mcm ni.. ish.. ish.. ish...

    ReplyDelete
  6. ader award, sila ke http://ladygreen3011-ayuni.blogspot.com/2010/12/award-from-skemmatixx.html

    ReplyDelete
  7. woo. ngeri tgk org putus mcm2 nih. =(

    ReplyDelete
  8. OMG..
    takut nye..
    arapnye xde la jumpe mnde2 camtu..
    smoga Allah memberkati dan melindungi kte sume..
    :)

    ReplyDelete

Ai, takkan tengok je.:)

~TinGgalkan JEjak Anda~

Lawat Blog mereka juga~