December 18, 2010

Berakar Kasih Berbunga Sayang~

Bila Jari Jemari Bersuara!
Salam semua..akhirnya sampai jua ke Kolej kesayangan setelah 4 hari berkampung di Kedah..Banyak sangat kenangan manis yang nak diceritakan..wahh bukak ja blog tadi aku dah ada beberapa teman2 yang baru jadi Follower...Salam perkenalan ya..silalah amek award kat sidebar...

Erk..lupa plak nak tanya..rakan2 blogger apa khabar??owh bagus2 semuanya sihat kan..yg tak sihat tu silalah tutup[ blog n tdor..hehhehe...huh..nak wat entry panjang2 pasal baktisiswa kali ni pon tak sempat lagi..sebab baju bertimbun2 tak basuh..out dulu~

Kredit kpd Omar Pictures~
Tempat baktisiswa kali ni dikelilingi sawah padi yang memberikan susasana yg segar dan damai...

pss:g mesin baju jap ea..

6 comments:

  1. wah3~ watpe gi sana??

    p/s: blogger baru ea?? slmt berkenalan~ ^_^

    ReplyDelete
  2. nice...nnt 4 hari masih tak cukup kan???

    ReplyDelete
  3. ayuni;ada2..dalam proses..hehehhehe

    nusaha;yup..salam pekenanlan

    ReplyDelete

Ai, takkan tengok je.:)

~TinGgalkan JEjak Anda~

Lawat Blog mereka juga~