November 18, 2010

::Melantak je keje~

Salam Aidil Adha~
Gulp..hari ni sari je macam2 aku makan..bak kata orang melaka melantak je keje!!Sepanjang nak pegi masjid pagi tadi aku tengok lembu n kambing wat muka sedih ja..Tapi nak wat camana dah nasib 'mereka' kan..so tolong tengok jela~

Ok..Start je balik solat sunat pagi tadi..mama aku masak Soto ayam(dgng tak sampai ag)..Aku makan banyak giler..Tengahari daging sampai mama aku masak daging singgang..huh meleleh air liuq..Dok sedap2 tengah makan nenek aku bagi rendang ayam plak..tambah ag nasik..suka2=)..

Petang pulak mak cik aku bagi lontong...wahhhh..seronoknya...n klimaksnya..Nenek aku wat balik tulang lembu bahagian kaki n tulang rusuk..Kawan dia bg..mama aku masak la seperiuk BESAR sup tulang..3 jam tunggu akhirnya semua serbu~Memang macam kilang sup dah dapur umah aku..makan dengan berseleranya..Lama da tak makan sup Gear box...weheeeeeeee..best2..

Bleh dikatakan berat aku naik 3 kilo ja hari ni..Ya la sebb tak mao membazir kan2..Em esok last day da kat umah..sob2..Tapi final exam tetap kena hadapi!!

pss:Melantak sampai tak ingat nak amek gamba kasi korang terliur...

1 comment:

  1. saya suka makan..hari2 saya makan..makan sampai gemok..wuaaaaaa

    ReplyDelete

Ai, takkan tengok je.:)

~TinGgalkan JEjak Anda~

Lawat Blog mereka juga~